12 definitions by ronnie1997

1) Acts like a kid
2) Laughs at nothing
person1: i watched teletubbies with my mum and im in high school
person2: omg your such a saddo

person1: haha your hairs blowing like a scarecrow
person2: shutup yah saddo
po ronnie1997 Август 5, 2011
A girl who is really obssesed with boys and she likes hitting them its her thing she likes doing it.
boy: errr Ronnie called me sexy last night
Ronnie: OMG shut up

boy: she called me sexy 5 times

Ronnie:(smacks boy on the arm)
boy: lmfao
po ronnie1997 Август 2, 2011
its a kiddy name for a penise and its also used for people who are stupid.
Sam: hahaha i can see your willie
George: i know big innit

Reiss: (bangs into me)
Ronnie: Reiss yah willie
po ronnie1997 Август 7, 2011
boys are the funniest thing on earth which can be classed as dickhead and they do your heading through every minute of the day. They can be sexy too.
George: Ronnie guess what
Ronnie: WHAT!!!!!!!
George: (smirk)
Ronnie: F*cking hell boys are so annoying
po ronnie1997 Август 4, 2011
its a word to say fuck off to the person that does your nutting
Boy: your shit at running love
Girl: your such a dick
Boy: Jog on yeh bag head
Girl: ive been jogging actually, why dont you try sometime
po ronnie1997 Август 3, 2011

Slobodna Dnevna e-pošta

Napišite svoju email adresu ispod da dobijete besplatnu Urban Reč Dana svakog jutra!

Email-ovi se šalju sa daily@urbandictionary.com. Nikada vas nećemo spam-ovati.

×